Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

21 April

Kategori: Allmänt

Imorse när jag kollade mailen så blev jag väldigt förvånad! Jag hade fått ett mail från värdmamman i texasfamiljen som jag var matchad med förut. Hon undrade hur det gick för mig. Det var roligt att hon fortfarande tänker på mig! Jag svarade och berättade att jag har fått en familj och att det går bra.

Hoppas att jag får brev från CC idag! Men det dröjer lite innan posten kommer så jag får hitta på något att göra innan jag kan gå och titta!

~♥~

Kommentarer

  • Oda säger:

    Hei Emma :)

    Jeg skal være au pair til sommeren fra i Denver CO, også hørte jeg at du også skulle til Colorado?? hvor skal du?? kanskje du kan kontakte meg?? mailen min skrev jeg inn :)

    Kram

    2010-04-21 | 16:25:22
    Bloggadress: http://www.odasaupairliv.blogg.no

Kommentera inlägget här: