Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

6 April

Kategori: Allmänt

Det var ett tag sen jag skrev nu så jag tänkte uppdatera er lite! Jag pratade ju med familjen som bodde utanför Washington DC och det kändes inte alls så bra. De verkade vara en väldigt strikt familj med mycket regler. Sen så verkade de lite för överbeskyddande när det gällde barnen. Jag fick helt enkelt ingen bra känsla alls. Igår så försvann familjen och det kändes väldigt skönt. Strax efter fick jag en ny matchning, jag blev lite förvånad att det kom en ny så fort, men det var ju bra! Jag blev jätteglad när jag såg att familjen bodde i Colorado. Sen när jag loggade in på min sida så fortsatte det att kännas bra. De har en son på tre år och de tycker bla om att åka skidor. Jag har ringt till CC och sagt att jag är intresserad av att prata med dem så nu håller jag tummarna! Hoppas verkligen att jag får prata med dem! Det känns nu som om de är en familj som skulle passa mig prefekt, men man vet aldrig, det kan ändras fort!
Jag har känt mig lite nere nu ett tag eftersom att det har gått så dåligt med matchningarna och jag har börjat känna mig stressad över att komma iväg. Men nu känns det bättre! Den här matchningen hoppas jag verkligen på och jag känner mig possitiv igen!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: