Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

7 April

Kategori: Allmänt

Vad glad jag är! Igår fick jag ett mail från mamman i familjen och hon lät väldigt trevlig. Vi har bestämt att vi ska prata med varandra på fredag och jag ser verkligen fram emot det. Jag kommer även att få prata med deras nuvarande aupair till helgen om det går bra på fredag. Det ska bli roligt att få ställa frågor och få veta lite mer om familjen. Jag hoppas att jag äntligen har hittat min värdfamilj!

Det är ganska fint väder ute idag så jag ska gå ut och sätta mig och läsa lite. Men igår när jag gjorde det så blåste det så det blev kallt så jag hoppas att det inte är lika idag.

~♥~

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hej Emma!



    Vad kul att du fått en matchning i Colorado. Här är det verkligen jättefint, och speciellt när man kan se klippiga bergen när man kör! :) Och rykterna om vädret är definitivt sant! Dom har dock riktigt knäppt väder. Ena dagen kan det snöa och andra är det 25 grader varmt och sol! Och det här var mitt i Mars haha. Colorado har mer soldagar än Californien och sommaren här är helt underbar, 35 grader varmt och sol hela tiden=)



    Hoppas du fick svar på dina frågor!

    2010-04-07 | 17:22:59
    Bloggadress: http://scorpione.blogg.se/

Kommentera inlägget här: