Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Matchning 18

Kategori: Allmänt

Jag har en ny matchning igen! Det är en familj som bor en timme utanför Washington DC och de har tre barn på 4,5 och 7 år. Till en början kändes det inte så bra men det känns bättre och bättre även fast jag inte har pratat med dem än. Jag fick ett mail igår där de frågade om jag kunde prata klockan 17:00 och det kunde jag så jag skickade iväg ett mail och sa att det passade bra. Så klockan 5 satt jag och väntade på att telefonen skulle ringa, förberedd med alla mina frågor, men när jag hade väntat i en timme och de inte hade ringt så började jag fundera på om jag hade uppfattat något fel. Så jag skickade iväg ett mail och fick snart ett svar där pappan bad om ursäkt, han hade glömt skriva vilken dag de skulle ringa, och de menade på fredag. Så nu väntar jag till på fredag och hoppas att det kommer att kännas bra efter samtalet.

Idag ska vi fira momma så vi ska dit och äta middag. Jag och mamma ska göra tårtan så jag ska fixa med lite dekoration till den nu.

Glad Påsk!

~♥~

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Vad roligt att du har fått en ny matchning! Hoppas samtalet går bra!

    2010-04-01 | 12:08:03
    Bloggadress: http://sofiesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: