Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 Augusti

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en jättebra dag i Washington DC, jag tänker berätta mer om det när jag kan visa er bilder också. För nu är kameran nerpackad! Så idag åker jag tillbaka till Colorado och familjen Kruus. Det ska bli skönt att komma tillbaka men tydligen så är det lite spänd stämning där just nu pga Ana. Men det ska nog gå bra ändå hoppas jag, och det kommer ju inte att vara så länge. Jag fick veta flygtiderna igår så när jag kom tillbaka hit igår kväll så packade jag nästan allt. Ao berättade att hon skulle skjutsa mig till tåget, vilket gjorde mig lite nervös. Jag har ju trots allt fyra väskor och att åka tåg med dem själv kändes ganska omöjligt. Men jag var ju tvungen till det så jag hoppades att det skulle gå bra. Men imorse berättade jag för David, han visste inte ens att jag skulle åka idag, och han sa att han kunde skjutsa mig till flygplatsen så det känns mycket bättre nu. Vi ska åka vid tre och flyget går 17.55. Sen blir det en 4 ½ timmes flygresa vilket jag ser fram emot. Det kommer nog dröja länge innan jag får flyga igen så jag ska njuta!
 Och nu kommer tidsskillnaden att bli 8 timmar igen och jag kommer att jobba 8-5, vilket jag tycker är skönt men det är svårare att hålla kontakt med er där hemma. Men jag kanske inte får lika mycket hemlängtan då! Det som var bra hos familjen kruus var att det var nästan alltid något att göra så jag hade inte tid att tänka så mycket och få hemlängtan.
Jag kan fortfarande inte förstå att det kunde bli såhär, det är helt otroligt att jag får komma tillbaka!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Ja det är verkligen otroligt att du är tbx till Colorado. Hoppas nu att du får det bra där och kommer att trivas så du slipper längta hem så mycket. Ser framemot bilderna från Washington DC. Kram

    2010-08-11 | 18:32:41
  • Irene säger:

    Grattis Emma! Ska skriva ett långt mejl, mest troligt imorrn för nu är jag på väg att däcka i soffan, veckan var super, vandrat i en öken, tittade på en canyon idag, badat i vattenfall. Kramar ;D

    2010-08-12 | 20:42:58

Kommentera inlägget här: