Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

13 Augusti

Kategori: Allmänt

Den här dagen har gått fort! Nicholas hade ju förskola på morgonen och det var roligt. Sen åkte vi till recreation centret för att bada. De hade 3 pooler, en utomhus, en träningsbassäng och en "lek" bassäng. Vi fixade så att jag fick ett tillfälligt meddlemskort också, jag kan inte få ett riktigt förrän jag har ett colorado ID eller körkort som bevisar att jag bor i Highlands Ranch. Jag tog även en katalog där man kan läsa vad som finns att göra. De har ridlektioner en timme varje lördag så jag funderar på att börja med det. Jag ska bara se hur mycket det kostar och så måste jag kanske vänta till jag har kört lite mer här. Det är större vägar här än de jag körde på i Pennsylvania. Jag såg även en skylt om turridning, men det var imorgon så det var för sent att anmäla sig, men jag hoppas att de har det igen för det lät roligt. Jag tog även lite smålappar där det står om aktiviteter i Highlands Ranch. De har bland annat "Film in the park" där man får se på film gratis, det hade varit häftigt att se på film ute! Idag visar de "det regnar köttbullar" men den kommer jag inte att kunna se men nästa vecka visar de "trollkarlen från Oz" så då kanske jag kan gå.
I alla fall så efter badet åkte vi tillbaka för det var dags för nap, så vi sov alla tre i ungefär två timmar och sen var det bara en liten stund kvar tills jag slutade. Jag fick veta att jag kommer att få betalt för en hel vecka även fast jag har bara jobbat två dagar, vilket betyder att jag inte förlorade några pengar under min transition. Imorgon ska vi nog gå på circus så det ska bli roligt. Annars vet jag inte vad som händer i helgen.

Det känns så bra att vara tillbaka här!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    Det låter som det blir bra där.Mycket kul att hitta på.det vore ju kul om du kunde rida.

    Kram Mamma

    2010-08-14 | 07:40:10
  • Moster Nettan säger:

    Vad kul att läsa din blogg nu :) Man riktigt "hör" att du känner dig bättre. Hoppas du kan börja rida lite så du får egna intressesaker att göra därborta. Kram

    2010-08-14 | 10:24:33

Kommentera inlägget här: