Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Augusti

Kategori: Allmänt

Idag har det varit ännu en bra dag. På förmiddagen gick vi på en "Scottish Festival". Det var ganska roligt men det hade nog varit ännu roligare om man var från Scotland. Det var en massa som spelade säckpipa och en massa som gick omkring i kilt! Jag tittade på en hundtävling och när de vallade får och det var roligt att se. Det var en massa stånd med keltiska och irlänska saker och saker från scotland förstås. På eftermiddagen var det tänkt att vi skulle åka till circusen. Nicholas tog en 3½ timmes nap idag så vi fick lite bråttom och åkte iväg och när vi kom fram så såg vi ingen circus och det visade sig att vi var på fel månad! Det var i september circusen skulle komma! Så då åkte vi till en lekplats en stund och sen vidare till Target och slutligen till en restaurang där vi åt en sen middag.
Imorgon ska jag gå på hike med Jennifers syster och hennes man så det ska bli spännande. Jag hoppas att vi ska gå på ett fint ställe.
Jag har även pratat med LCC- Jennifer idag och hon ska komma på torsdag och ha det obligatoriska mötet och på lördag är det aupairmöte. Vi ska ha grillfest och värdfamiljerna får följa med så jag tror att vi kommer att åka allihopa så det ska bli roligt.
Nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon när vi ska vandra!

Godnatt USA, Godmorgon Sverige!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    Vad roligt det är att du låter glad.

    vad kul med hike.ta mycke kort.

    Kram Mamma

    2010-08-15 | 07:30:47
  • Irene säger:

    Låter underbart Emma! Kul att saker och ting känns bra igen :D Vi kanske får återgå till vår ursprungliga plan med medelhavsturer och USA-besök ;)

    Älskar dig!

    2010-08-15 | 10:31:33
  • Moster Nettan säger:

    Vad kul det låter allt nu :) Så glad för din skull att det ordnat sig. Ta mycket så vi får följa vandringen i efterhand. Kram

    2010-08-15 | 11:31:21

Kommentera inlägget här: