Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 Augusti

Kategori: Allmänt

Så då var första jobbdagen avklarad! Och det har gått väldigt bra! Eftersom Nicholas har varit med Jennifer i en vecka nu så var vi lite oroliga att det skulle bli extra svårt men han har inte ens frågat efter henne idag. Och när hon kom ner en snabbis när vi lekte så sa han åt henne att gå! Vi har inte haft någon "pottolycka" och han tog en 2½ timmes nap så det har gått förvånandsvärt bra. Dagarna går så mycket fortare här än vad de gjorde i förra familjen.
Vi beställde pizza till middag så jag och Jani satt och tittade på Talang och åt pizza när Nicholas och Jennifer kom hem från simmlektionen. Sen tittade jag på Scoobey-Doo med dem innan jag gick upp till mig.
 Imorgon börjar jag 7.30 och slutar 4.30 så det kommer nog att gå ännu fortare än vad det har gjort idag.

Jag måste börja fundera på min semester också. Familjen Kruus åker till Hawaii i slutet på september så då får jag en veckas ledighet. Jag hoppas att jag hinner lära känna de andra aupairerna bra till dess och att jag har körkortet då så att jag kan hitta på lite saker.
 Jag sökte på internet idag och hittade ett ställe ca. 30 min härifrån där de tar hand om misshandlade hästar och har en ridskola och man kan jobba som volontär där så jag funderar på att börja göra det senare när jag kan köra själv. Så då skulle jag kunna jobba där en dag varannan helg eller något. Det känns som om jag skriver en massa ointressant bara för att ha något att skriva nu så jag tror jag slutar där för idag!

Hoppas att ni har det bra!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Linda säger:

    Vad skönt att höra att det går bra för dig. Är så gladför din skull att du fick kommma tillbaka.

    Det där med hästarna låter ju jätte bra. Kan vara bra att ha något annat att göra ibland.

    Många kramar =))

    2010-08-17 | 06:04:36
  • Mamma säger:

    Hej

    Jag tycker att det är bra du skriver alltid kul att läsa lite.Det är inte strunt tycker jag.Kul med hästarna.

    Kram mamma

    2010-08-17 | 07:19:30

Kommentera inlägget här: