Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 Augusti

Kategori: Allmänt

Idag har varit ännu en bra dag. Nicholas har varit lite jobbig men det gick ganska bra ändå. På förmiddagen skjutsade Jennifer oss till swimmingpoolen så vi var där fram till lunch och det gick jättebra. Det var lite problem att få honom att vilja ta sin nap sen men när han väl la sig ner och lugnade ner sig så somnade han fort och sov i två timmar. Och eftermiddagen gick väldigt bra, vi lekte och lekte! Jennifer slutade ungefär en timme sent så jag kommer att få sluta en timme tidigare imorgon tror jag.
Nu på eftermiddagen har även LCC-Jennifer varit här och vi har ännu en gång gått igenom det obligatoriska! Jag fick lite papper om kurser så det ska jag läsa nu. När Jennifer åkte åt vi kinamat och sen övningskörde jag lite med Jani. Det är hyfsat lätt att köra runt i området, jag är lite nervös över att börja köra på den stora vägen med 3 filer. Och jag tycker att volvon är jättesvår att köra, pedalerna är så konstiga men man vänjer sig väl.
Tänk att det är fredag imorgon, tiden går så fort! På lördag morgon ska jag baka och sen åker vi till aupairmötet och på söndag ska vi antingen hitta på något med grannarna eller åka till en nöjespark så det kommer nog att bli en bra helg!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Kul att läsa att det går bra och att det känns bra för dig. Hoppas du hittar nån bra kurs och att du får körkortet snart. Vi har varit på semester till några dagar därav att jag inte skrivit nått till dig. Nu ska vi snart iväg till vänner för att grilla och senare ikväll äta sv. kräftor :) Kram

    2010-08-20 | 15:02:38

Kommentera inlägget här: