Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

26 Augusti

Kategori: Allmänt

Jag tänkte berätta lite mer om min Hawaii semester!
Jag visste redan innan jag åkte härifrån till Pennsylvania att familjen Kruus skulle på semester till Hawaii och jag visste att de inte tänkte ta med Ana så när jag kom hit igen och hörde att de pratade lite om Hawaii så hade jag inga förväntningar att få följa med. Men sen i lördags så berättade Jennifer att hon höll på att leta boende och att om hon hittade ett ställe med en extra säng så kunde jag få följa med om jag betalde flygresan själv och om jag ville. Och vem tackar nej till att åka till Hawaii. Men inget var ju bestämt så jag ville inte berätta förrän det var säkert. Jennifer sa att hon trodde att flygresan skulle kosta 600$, vilket är mycket pengar men jag tänkte att det är ju det billigaste jag någonsin kommer att betala för en semester till Hawaii eftersom de kommer att betala boende och sånt. Och jag är ju inte här bara för att spara pengar, jag vill ju uppleva så mycket som möjligt när jag är här! Så i förrgår bestämde sig Jani och Jennifer sig för vilket boende de skulle ha (eller rättare sagt, de singlade slant!) och det hade flera extra sängar så igår bokade vi flyg till mig också och jag hittade flygbiljetter för 420$ så jag är riktigt nöjd. Jag hade ju helst velat åka samma flyg som dem men det skulle kosta 750$ och det var lite väl stor prisskillnad. Så den 16 September bär det iväg till Hawaii, de åker klockan 12.00 och jag 13.25. Vi mellanlandar båda i Los Angeles men vi kommer inte att kunna träffas där för tiderna stämmer inte. Susan och Brian som jag vandrade med ska också följa med men de kommer lite senare tror jag. Så de har hyrt ett hus med pool där vi alla kan bo och det är gångavstånd till Kailua Beach. Vi kommer att åka hem den 26 September, jag 19.30 och de 21.00. De kommer att mellanlanda i San Fransisco och jag i Dallas så jag kommer att komma till Denver 1 timme senare än dem.
Det ska bli så spännande och roligt, jag är så otroligt glad att jag får följa med! Och det är bara tre veckor kvar, det kommer att gå jättefort tror jag! Och sen när vi kommer tillbaka kommer det nästan att vara oktober. Snart är det väl dax att börja packa väskorna hem om tiden ska gå såhär fort!


Kailua Beach.
Ligger på sjunde plats på USA:s top 10 bästa stränder.

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej!

    Det där blir kul.Klart billigaste och längsta solsemestern hittils.

    Kram mamma

    2010-08-27 | 06:30:37
  • Moster Nettan säger:

    Bra att du sa ja till att följa med :) Det är klart att du ska försöka se och uppleva så mycket som möjligt när du är där. Du kommer förmodligen aldrig mer få uppleva om allt du varit med om och kommer vara med om. Så glad för din skull! Kram

    2010-08-27 | 10:05:43
  • Irene säger:

    Nice! Jobba på brännan nu ;D

    Kramar

    2010-08-27 | 12:55:02

Kommentera inlägget här: