Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

28 Augusti

Kategori: Allmänt

Det är härligt med helg!
Idag har vi varit på en European festival men det var inte så mycket att se. Det fanns inget svenskt eller finskt stånd som jag och Jani hade hoppats på. Men det fanns åtminstone svenska flaggor! Vi gick runt ett litet tag sen åt vi lunch innan vi åkte tillbaka. Jani skjutsade mig sen till Park Meadows för jag hade planerat lite shopping! Det blev dyrare än vad jag hade tänkt men jag hittade mycket saker som jag hade på min lista bla. beach handduk, bikini, flipflop, shorts och två klänningar till Hawaii! När jag kom hem upptäckte jag dock att de hade glömt ta bort larmgrejen på bikinin så jag måste dit imorgon och be dem göra det! Jag har även gett Jennifer pengarna till flygbiljetten så jag känner mig lite fattig just nu! Fast det är jag ju egentligen inte!




Folk går omkring med paraplyer, inte för att det regnar utan för att det är så soligt!


Ser ni Sverigeflaggan!


Nu ska jag läsa lite innan jag går och lägger mig!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: