Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

29 Augusti

Kategori: Allmänt

Då var snart denna helg över! Det är otroligt vad tiden går fort!
Vi hade lite shopping planerad på förmiddagen. Vi åkte till Macy´s så att de kunde ta bort alarmgrejen på min bikini och Jennifer skulle också se om hon hittade en. Så jag tittade ju också för att ha något att göra och då hittade jag en till bikini som jag bara var tvungen att köpa! Hade inte planerat det men det kan kanske vara bra att ha två! Sen åkte vi till Target och där köpte jag ett minneskort så nu kan jag ta 1600 nya bilder. Så jag tror att jag börjar ha allt till semestern nu så det är bra.
Nu på eftermiddagen har jag tittat på film, Men of honor. Snart är det väl middag och sen lite lugn och ro innan nästa jobbvecka börjar! Nicholas har varit ovanligt vild idag så jag hoppas att han lugnar ner sig till imorgon!

Tänkte visa bilder på mina nya bikinis också!





~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    Dom var tjusiga. Men man kanske måste vara det om man ska till Hawaii.

    Kram mamma

    2010-08-30 | 05:24:43
  • Moster Nettan säger:

    Jättefina! Hoppas du får en bra vecka. Här i gamla sverige börjar det bli höst nu. Hörde att det kommit 30cm snö i Norge. Lite väl tidigt för snö nu. Kram

    2010-08-30 | 08:11:39

Kommentera inlägget här: