Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

30 Augusti

Kategori: Allmänt

Måndag och ny vecka igen!
Jag trodde att detta skulle bli en ganska jobbig dag men den har gått jättefort! Vid halv 11 skjutsade Jennifer oss till biblioteket där vi lånade böcker och var med på "storytime" vilket var roligt. Sen gick vi till lekplatsen och var där ett tag tills Jennifer kom. Jag övningskörde tillbaka och har nu kört på den stora vägen med tre filer! Det gick bra men känns fortfarande lite skrämmande. När vi kom tillbaka var det lunchdags och sen nap och det gick jättebra och sen var det bara en timme kvar med lite lek! Det är dagar som denna som det är svårt att förstå att man får betalt för det man gör!
Jag och Nicholas ska förmodligen till poolen två dagar denna veckan också och det är ju riktigt roligt! Så jag tror att det kommer att bli en bra vecka!
Och för varje dag som går kommer jag en dag närmare Hawaii! Det ska bli så spännande och roligt!

Jag hoppas att ni har det bra hemma i Sverige! För tillfället är jag ganska glad att vara här där det fortfarande är soligt och varmt! Men jag ser fram emot vintern också men det dröjer nog ett tag till!





~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej.

    Vad skönt att veta att du har det bra.Här har hösten börjat, vilket jag tycker är skönt.Ser fram emot bilder från Hawaii.

    Kram mamma

    2010-08-31 | 06:51:12
  • Moster Nettan säger:

    Härligt att allt känns bra nu. Lite avis på Hawaii faktiskt. Här är det strålande höstdag! Kram

    2010-08-31 | 07:59:05

Kommentera inlägget här: