Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

4 Augusti

Kategori: Allmänt

Jag börjar bli lite orolig nu. Jag har inte hört något om någon ny värdfamilj och denna familjen är fortfarande kvar på mitt aupairkonto så idag försökte jag ringa till program directorn Veronica men jag fick prata med någon på bostonkontoret. Hon sa att hon skulle be Veronica ringa mig när hon fick tid så jag hoppas att hon kommer att göra det idag. Två veckor går fort och jag är rädd att jag inte kommer att hitta någon familj, men det är fortfarande några dagar kvar innan jag ska börja känna mig riktigt orolig!

Idag är min plan att åka till Tj Maxx och se vad resväskorna kostar, imorgon är det Ice cream party hos LCC:n och på fredag ska jag åka in till Philly och på kvällen ska jag gå på bio med Ao och TK, kanske Evelyn också. Så de kommande dagarna känns inte så tråkiga!

Saknar er!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Var inte orolig det kommer snart en familj och ropar efter dig ;) Kul att du hinner hitta på lite saker nu iaf. Kram

    2010-08-04 | 17:50:45
  • Mamma säger:

    Hej.

    Du får ringa och tjata på dom.om dom inte tagit bort denna familj kan det ju inte börja räknas förän dom är borta.

    Kram Mamma

    2010-08-04 | 17:52:45

Kommentera inlägget här: