Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

5 Augusti

Kategori: Allmänt

Tack för alla råd! Jag kommer definitivt att åka tillbaka till familjen Kruus om det blir så. Det är inget bestämt och jag tror att de fortfarande funderar på om det är rätt beslut att gå i transition igen. Men om de gör det så tror jag att jag får komma tillbaka åtminstone för dem, Jennifer trodde att cultural care kanske inte skulle godkänna det. Men de får vi verkligen hoppas att de gör! Så nu väntar jag att få höra från Jennifer vad de beslutar sig för. Det känns jobbigt med denna ovishet, jag blir så rastlös och vet inte riktigt vad jag ska göra.
 Igår när jag fick mailet av Jennifer och hade tusen tankar i huvudet så fick jag dessutom en matchning med en familj. Det var inte vilken familj som helst heller, de hade 6 barn! Så jag tänkte nej tack på en gång, de verkade dessutom väldigt kristna (inte för att jag har något emot det) men när jag läste vad de ville ha för aupair och det stod "great respect for the lord" eller något liknande så tyckte jag verkligen inte att det passade! Jag ringde precis och tackade nej till dem och familjen är redan borta från mitt konto så det känns bra. Jag kan ju inte förlita mig helt på att få komma tillbaka till colorado så jag måste ju fortsätta få matchningar.

Idag är det mulet och jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag kanske tar en sväng till Target för att fördriva tiden lite. Jag tittade på resväskor igår och den största storleken kostar ungefär 700 kr och det är ju inte speciellt dyrt för en samosite väska. Så när jag vet hur det blir ska jag köpa en. Om jag hittar en familj köper jag en stor, om jag måste åka hem köper jag en liten.

Jag längtar till imorgon för då ska jag åka in till Philadelphia och det ska bli strålande sol och 32 grader varmt!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Linda säger:

    6 barn, det låter extremt mycket...

    Håller tummarna för dig, att du får komma tillbaka till fam Kruus.

    Kram

    2010-08-06 | 10:25:39

Kommentera inlägget här: