Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

6 Augusti

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart åka till tågstationen och sen spendera dagen i Philadelphia. Det ska bli roligt! Det är lite molnigt men det ska ändå bli 32 grader.

Jag hoppas att jag får mail från Jennifer idag, jag hatar att inte veta hur det blir. Annars så har jag fått en ny matchning med en familj med 3 barn. Det är tre flickor på 6,  8 och 9 år. Det är väl okej men när jag läser deras ansökan så får jag en dålig känsla, de verkar väldigt strikta. Men vi får se om de hör av sig.

Det vore så bra om jag fick komma tillbaka till familjen Kruus för då vet jag att jag får det bra och jag behöver verkligen motivation till att stanna kvar här.

Just det, aupairmötet igår gick bättre än förväntat! Jag pratade med aupairer från alla möjliga länder och vi fick äta god glass! Jag pratade mycket med TK från sydafrika, som bor nästan i huset bredvid, hon trivs inte här och funderar också på transition och jag förstår ju hur hon känner eftersom jag precis har gått igenom det.

Nu ska jag äta frukost innan vi åker!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: