Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

9 Augusti

Kategori: Allmänt

Nu är familjen borta från mitt konto så jag hoppas att jag kan bli matchad med familjen Kruus nu. Jag har inte hört något från Jennifer och som vanligt så gör det mig lite orolig. Men jag hoppas att hon kommer att ringa idag. Annars så är detta en riktigt bra dag! Jag fick pengar av David även fast jag inte har jobbat! Hade jag varit här för att tjäna pengar så hade jag helt klart stannat i denna familjen men att hamna hos en bra familj där jag trivs är så mycket viktigare. Imorgon tror jag att jag ska åka till Washington DC, det vore riktigt roligt. Jag ska bara fråga Ao om hon kan hjälpa mig att boka bussbiljetten. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Vänta på att Jennifer eller Cultural care ringer...

Hoppas att ni har det bra!

♥Saknar alla jättemycket♥

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Hoppas hon ringer snart och att du får åka tillbaks dit så blir nog allt mycket lättare. Vad kul att åka till Washington DC :) Kram

    2010-08-09 | 20:56:50

Kommentera inlägget här: