Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Nu blev det svårt igen...

Kategori: Allmänt

Oj, jag fick precis ett mail av Jennifer som jag inte vet om jag tycker att det är bra eller dåligt! Det verkar som om de ska gå in i transition och hon undrade om jag skulle överväga att komma tillbaka till dem. Det skulle ju helt klart vara skönt att slippa lära känna en ny familj. Och jag trivdes där och älskar ju colorado. Vad tycker ni? Jag tror att det skulle bli bra. Jag undrar vad Ana har gjort? Hon har skrivit på facebook att hon har gjort ett stort misstag så jag undrar vad det är. En sak som är lite tråkig om jag skulle åka tillbaka är att de inte har kvar katterna, de konstaterade att Nicholas var allergisk. Det bara snurrar tankar just nu, jag måste låta det sjunka in och sen svara på Jennifers mail och se vad som händer...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad kul, klart du ska göra det. Det var ju en bra familj. Kom igen nu Emma! Kram

    2010-08-04 | 21:56:34
  • Moster Linda säger:

    Det är alltid en trygghet med något som är bekant. Av det man fått läsa på bloggen verkade det som att du trivdes väldigt bra i Colorado. Du kan ju åka tillbaka dit och vara där ett tag. Och om det går senare kanske byta familj igen? Då slipper du oron att vänta på en ny familj just nu...

    Förstår att du har mycket att fundera på. Men jag tror att du kommer göra rätt vad du än väljer =)

    Många kramar, tänker på dig ofta.

    2010-08-04 | 22:00:30

Kommentera inlägget här: