Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

10 December

Kategori: Allmänt

Igår firade jag 200 dagar här i USA! Det är helt otroligt! Tiden går verkligen fort och det känns som att det inte är allt för lång tid kvar nu. Hoppas jag i alla fall!

Idag har dagen varit helt okej, Nicholas var lite grinig imorse men det har gått ganska bra ändå. Det är ju alltid så härligt med fredag!
När jag hade slutat begav jag mig till post office för att skicka julklappar. Kön var ovanligt kort så det var bra men sen tog det lång tid för mig att fylla i alla papper och så. Det är inte så lätt som man tror att skicka paket! Och nu får ni så lov att bli nöjda med julklapparna för jag har spenderat nästan 100$ på att skicka dem! Det känns otroligt skönt att ha det gjort och från och med nu känns det som om jag äntligen kommer att kunna börja spara pengar. Den senaste månaden har min sparkassa krymt till nästan ingenting och det känns inte så roligt!

Idag har jag och Jennie haft en lugn kväll med glögg och pepparkakor och tittat på eclipse. Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på men det blir säkert något roligt! Jag måste försöka få tid till att städa och tvätta lite också.

Nästa vecka åker Jennifer till californien för att jobba så det kommer att bli väldigt skönt att få vara ensam med Nicholas för en gångs skull. Men jag kommer att få längre dagar, fast jag tror att jag skulle få halvdag på torsdag när hon kommer hem. Hon är jättenervös för att åka iväg för det är första gången hon är borta från Nicholas över natten. På tiden tycker ju jag! Och imorse berättade hon något som skulle vara jätteroligt om det hände, men chansen är extremt liten så egentligen borde jag nog bara glömma det! Men hon sa att hennes chef hade pratat om att hon kanske skulle bli tvungen att åka till Bracelona och indien för att jobba och då sa hon att jag och Nic skulle få åka med. Det hade ju varit helt otroligt, men som sagt, hon visste inte om eller när det skulle ske.

Nu ska nog jag lägga mig och läsa lite, det var länge sen nu!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: