Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 December

Kategori: Allmänt

Härligt med helg som vanligt!
Imorse pratade jag med mamma och det var väldigt skönt! Sen åkte jag och Jennie in till Denver där vi började med att äta lunch. Sen blev det lite shopping, jag köpte faktiskt en jacka, men den var inte så dyr i alla fall. Ungefär 250 kr. Sen köpte både jag och Jennie något som vi kan stoppa småpengar i. Jag köpte en genomskinlig vas, vi får se om jag hinner fylla den innan jag åker hem?
Vi begav oss hemmåt vid halv fem och sen åkte vi och handlade (till tacos som vi ska äta ikväll) och sen släppte jag av Jennie och åkte hem. Så nu tar jag det lite lugnt innan jag åker till Jennie för att äta tacos och ha filmkväll, det ska bli mysigt.


Någon som vill ha strips-öronmuffar?!


Min pengasamling hittills!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej!

    Passar dig tycker jag. wilma skulle säkert vilja ha dom.det ser ut som du skulle hinna fylla det.

    Kram Mamma

    2010-12-12 | 05:50:29

Kommentera inlägget här: