Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

12 December

Kategori: Allmänt

12 Dagar kvar till julafton!
Imorse åt jag finska pannkakor med jordgubbssylt till frukost! Sen så åkte jag iväg för att köpa en present till Meagan. Jag köpte ett presentkort på bion och ett halsband på Kohls. Det var första gången jag var på Kohls och den affären gillade jag! Hittade massor som jag hade velat köpa! Jag köpte faktiskt två saker till mig själv, en klänning för 3 dollar och ett linne för 4 dollar så det var väldigt billigt!
Vid tretiden kom Meagan och hämtade upp mig och Jennie. Vi åkte till ett ställe som jag aldrig hade varit på, det var riktigt mysigt. Vi väntade till alla hade kommit och sen åkte vi skridskor i ungefär 2 timmar. Det var litet men roligt. Och det var så fint när det blev mörkt och alla lampor tändes! Efter det gick vi på en restaurang och åt middag. Pizza och sen tårta till efterrätt! Det var gott men blev lite dyrare än vad jag hade tänkt! Men det var en väldigt trevlig kväll!

Idag har jag registrerat mig på fyra kurser så det känns jätteskönt! Det blev kör, italienska, drawing och en kurs om volontärarbete. Sen får jag nog ta två kurser i april/maj. Det ska bli väldigt roligt i alla fall! Meagan och en av de andra aupairerna ska också gå kör kursen så det blir roligt.


När vi kom dit var det några som tog foton på sina hundar, de var så fina och duktiga!


Vad sned jackan är!












Tårtan!


Vi tog lite gruppfoton innan vi åkte hem men alla mina vart mörka så det var lite synd.

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Hej!

    Vilka hörliga bilder ser fint ut. Snygg jacka du har :) Kram

    2010-12-13 | 07:50:21

Kommentera inlägget här: