Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 December

Kategori: Allmänt

Vilken bra dag jag har haft idag!
Nicholas har varit snäll och ganska lugn. Vi var till lekplatsen och där lekte han med Sev och Cadence så jag behövde inte underhålla honom hela tiden. Jag kunde prata med Sevs nanny EJ som är jättesnäll. Sen på eftermiddagen hade han ju karate och när vi kom tillbaka så fick jag sluta på en gång. Jag vet inte men det är mycket lättare när Jani är här. Jag tycker om Jennifer jättemycket, hon är snäll, men det är ganska lugnt och skönt när hon är borta!
Imorgon blir jag ensam med Nic hela dagen, vilket är första gången, och det ska bli skönt! Då vet man att ingen lyssnar på allt man säger och vet allt man gör och hör när han grinar m.m.
Ikväll är första kvällen på länge som jag kan ta det riktigt lugnt! Annars är det alltid någonting på gång! Jag har stickat lite, tagit en dusch och nu funderar jag på att gå ner och ta lite glass och titta på (hör och häpna) Star wars! Jag kommer att åka härifrån som värsta Star wars fanet! Efter att ha lekt Star wars, klätt ut mig till Star wars, tittat på Star wars och läst böcker om Star wars så tycker jag att det är ganska intressant! Jag måste se resten av filmerna, jag fick nyligen veta att Luke lyckas få Darth Vader till den goda sidan! Ja det där kanske inte var det intressantaste ni läst men men så blev det!
Jag har hört rykten om att det kommer snö imorgon så det hoppas jag verkligen! Från 18 graders värme ena dagen till snö den andra, typiskt colorado vad jag har förstått!
Hoppas att ni har det bra allihopa! Jag saknar er extra mycket nu under julen!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Men Emma!? Star Wars? Skärp dig! ;)

    Jag förstår att det måste vara jättejobbigt under julen. Men du får se det så här, snart är det 2011 och du kommer tbx till sverige igen :) Ha det bra! Kram

    2010-12-15 | 18:42:25

Kommentera inlägget här: