Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

15 December

Kategori: Allmänt

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen, den har varit delad! Det började sådär, Nicholas var lite gnällig och så men det hade jag förväntat mig när han klev upp så tidigt. Han ville inte äta frukost heller för att det gjorde ont på tungan så det var ju inte heller så bra. Men sen gick vi till lekplatsen och då var han lugn och snäll och när vi kom tillbaka åt han bra med lunch. Men sen gick det utför! Det började med att han fick en time out för att ha kastat saker och det funkade inte, han satt inte still så jag visste inte vad jag skulle göra. Det var dags för nap så jag tog helt enkelt upp honom till sovrummet men han ville ju såklart inte det, så han grinade ett litet tag. Det gick dock ganska lätt att få honom att sluta och sen gick det ganska bra att läsa böckerna och han somnade fort. Men det var ett tag där som jag bara ville försvinna! Jag lät honom sova 30 minuter längre eftersom att han hade sovit så lite under natten och sen satt vi och spelade på datorn ett bra tag. Sen blev det lite scooby-doo lek medan vi lyssnade på julmusik innan Jani kom hem. Det blev lite senare dels på grund av att det först regnade och sen snöade så trafiken gick ju sådär och sen hade han stannat och köpt mat. Så överlag har väl dagen varit okej.
Det verkar som om jag kom in på alla kurserna som jag sökte till i alla fall så det var ju toppen! Men jag var ju ute i god tid så jag hade nästan räknat med det. Jag längtar redan till den 22 januari då första klassen börjar, det ska bli spännande! Jag ångrar så att jag inte tog reda på mer förut så att jag hade kunnat börja med klasser när jag kom tillbaka till colorado. Jag vill ju göra så mycket men nu har jag nog bara tid till att göra de 72 timmar som jag måste ha.
Imorgon kommer Jennifer hem och det verkar som om jag kommer att få sluta när hon gör det. Så det blir halvdag imorgon och det ska bli otroligt skönt! Innan Jennie kom så åkte jag ju aldrig någonstans på veckorna men nu känner jag bara "åh vad skönt att volvon kommer tillbaka så att jag kan åka någonstans!".
Nu ska jag antingen scrapbooka, det var så länge sen så det hade varit roligt, men egentligen borde jag sticka färdigt vantarna så att jag kan ha dem på fredag... Det kanske blir lite både och.
Idag är en sån dag som jag hade önskat att jag varit hemma, resten av familjen är och äter julbord och det känns jättetråkigt att missa det. Vi har ju gjort det så länge jag kan minnas så det är konstigt att missa det. Men nästa år tänker jag inte missa det i alla fall!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Ville oxå velat vara med och äta julbord. Ha en bra dag! Kram

    2010-12-16 | 06:54:37
  • Moster Nettan säger:

    Mmm

    2010-12-16 | 19:38:38

Kommentera inlägget här: