Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 December

Kategori: Allmänt

Idag jobbade jag från 7-1 och Nicholas har varit jättebra idag så dagen har varit bra men den gick lite sakta. Det var snö ute imorse när jag vaknade men nu är den borta så det är ju mindre kul. När jag hade slutat åkte jag och Jennie först till Kohls där jag tänkte köpa en väska men det blev inte så. Sen åkte vi till Park Meadows och gick där lite och tog en milkshake. Sen när jag kom hem igen tänkte jag scrapbooka lite mer eftersom det gick så bra igår men idag fanns inte samma energi till det. Jag vet inte, dagen har varit bra, men på något vis så känner jag mig bara allmänt nere och jag vet inte varför. Det är jobbigt och irriterande.
Jag kom precis hem från bibblan där jag lånade 5 filmer. Ska titta på en nu innan jag går och lägger mig. Jag har även ställt mig på kö på massa filmer, bla star wars! 
Imorgon är det fredag vilket alltid är skönt. Och det är extra roligt eftersom vi ska gå på hockey. Vi fick två matcher till priset av en så 350 kr för två hockeymatcher tycker jag är helt okej.
Nej bäst att börja titta på filmen innan det blir för sent!
Saknar er!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: