Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

2 December

Kategori: Allmänt

GRATTIS LILLEBROR!

Jag önskar att jag kunde vara där och gratta honom men jag hade ju tur för jag hade en liten paus mitt på dagen idag så jag kunde prata med honom i alla fall!

Idag har det varit en bra dag, även fast den har varit lång! Jag började halv 8 och Nicholas sov till strax innan 9 så det var en lugn morgon. Sen vid 10 åkte Jennifer med honom till doktorn så då fick jag nästan två timmar ledigt. Sen när de kom tillbaka var Nicholas lite jobbig men det var ju inte så långt till napen då. Sen på eftermiddagen har vi varit i källaren och städat lite och spelat fia och lekt.

Nu ska vi snart äta middag (revbensspjäll) min favorit! Mums! Sen ska jag hämta Jennie och sen dra vidare och se på bio! Det är nog bara här i USA det kommer att hända att jag går på bio mitt i veckan! Men det är väl lika bra att passa på!

Jag vill också tacka världens bästa Irene för en jättefin julstrumpa som jag fick i adventskalendern idag :)

~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Inte illa att vara världens bästa Irene ;) Grattis Andreas!



    Och kramar till Emmma

    2010-12-03 | 10:49:25

Kommentera inlägget här: