Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

20 December

Kategori: Allmänt

Måndagen är över! Det har varit en helt okej dag även fast Nicholas inte ville sova. Men istället gick vi till lekplatsen så det var skönt att få komma ut lite igen istället för att leka inne. Det var bara det att han inte ville gå hem sen, annars har det varit en bra dag. Jag har ätit middag och klockan är bara fem, det är ovanligt! Så nu kan jag ta det lugnt hela kvällen, om inte Jennie vill åka och ta en chessecake, det tackar man ju inte nej till!
Förra veckan fick jag brev från cultural care om förlängning, och det kommer jag ju inte göra, jag vet bara inte hur jag ska berätta det för Jennifer. Jag har ju ingen aning om vad de tänker och tycker så det känns lite svårt. Vi får se, hon kanske tar upp det också...
På onsdag kommer Nicholas mormor och stannar till den sista december (tror jag) så vi får se hur det kommer att gå. Jag hoppas att hon är snäll och lättsam att vara med, men jag anar att det kommer att bli lite jobbigt ändå. Jag har ännu inte fått veta hur jag jobbar men under denna veckan och nästa ska jag ha tre dagar ledigt tror jag. Så det ska bli härligt!
Nu ska jag se färdigt på filmen jag började titta på igår!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Klart dom förstår att du vill åka hem Emma och inte förlänga tiden. Hoppas det går bra med mormodern. Kram

    2010-12-21 | 07:50:34

Kommentera inlägget här: