Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

21 December

Kategori: Allmänt

Ytterligare en dag avklarad! Den har varit okej. Och idag har vi faktiskt haft det kallt ute! -2 grader imorse! Fast ni hemma i sverige tycker väl inte det är så kallt! Jag har blivit bortskämd med värmen här.
Jag fick veta att jag kommer att vara ledig på fredag så det känns jätteskönt, bara två jobbdagar kvar denna veckan! Det blir ju perfekt för då kan jag prata med de där hemma på julafton. Jag hoppas verkligen att de hinner få mitt paket. Jag är lite rädd att det inte kommer att komma fram också, men jag oroar mig ju ofta i onödan!
Nu ska jag se om maten är klar!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    Skönt att få vara lite ledig. jag är ledig i 5 dagar nu och det ska bli skönt.Det är inte hela värden om paketet inte hinner fram.

    Kram Mamma

    2010-12-22 | 07:01:37
  • Moster Nettan säger:

    Skönt med lite ledigt, man behöver ett break ibland. Själv är jag ledig till 4 januari. Vi har oxå kallt -20 här. Fast jag tycker det är en behaglig kyla för luften är så torr.

    Ha de! Kram

    2010-12-22 | 09:30:13

Kommentera inlägget här: