Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

22 December

Kategori: Allmänt

Nu händer det grejer kan jag säga! Idag har vi haft besök av polisen, det är nämligen en svartklädd man som har gått omkring och snokat i området sen i september och nu är de ute och varnar folk! Det känns ju lite läskigt, men vi ska fixa alarmet så att det funkar igen. Sen frågade polisen om jennifer kände grannarna bra... Han tyckte att det luktade mariujana här! Så det är alltså möjligt att vi har någon granne som odlar marijuana! Mycket nyheter på en eftermiddag kan man säga! Nu känns det verkligen som att man är i USA!

Dagen har annars varit sådär. Nicholas var jättejobbig imorse och ville ingenting, sen så fick jag veta att jag måste jobba till 7 på måndag så jag kommer inte att kunna gå på hockeyn som det var tänkt. Eftermiddagen blev dock bättre, vi åkte till Monkey buisness och sen gick det ganska bra med lunchen och napen.
 Jag har också fått ett schema på hur jag jobbar nu framöver. Jag kommer att vara ledig den 24:e, 28:e och den 3:e och så kommer jag att jobba två halvdagar så det kommer att bli skönt. Det blir härligt med två 3 dagars helger på raken och sen kortare jobbveckor så de kommande två veckorna kommer nog att gå fort.

Idag har jag handlat julklapp till Nicholas, det blev ett Star Wars spel och klistermärken och så köpte jag ett kort till Jani och Jennifer. Jag har ju redan fixat en almenacka med bilder på Nicholas till dem. Så nu är alla julklappar färdiga! Jag måste bara slå in dem.

Jag har precis varit på bibblan och lånat 4 filmer så jag ska nog titta på en av dem nu och äta min sista lussebulle.

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad läskigt, ta det försiktigt när du är ute. Vi har kommit fram till S-holm där vi ska fira jul o nyår. Hoppas nu att du får en bra julhelg! Tänker på dig! Kram

    2010-12-23 | 16:05:09

Kommentera inlägget här: