Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

29 December

Kategori: Allmänt

Äntligen är viruset borta och alla de andra problemen med datorn! Jag har världens bästa brorsa som kunde hjälpa mig! Jag började bli riktigt orolig, började fundera på om jag skulle bli tvungen att köpa en ny dator men allt löste sig ju till slut som tur var.
Så vad har hänt sen sist? Jag minns inte ens när internet försvann, det känns som evigheter sen! Jo men det var på söndag kväll tror jag. I alla fall så var jag ledig på måndagen och då gjorde jag inte speciellt mycket. Datorn var ju helknäpp så jag kunde ju inte ens titta på film så det var en ganska tråkig dag. Jennifers mamma kom på måndagen och hon är jättesnäll, jag gillar henne. Igår jobbade jag 10-5.30 och efter det var det familjemiddag här med turkey på menyn! Susan, Brian, Patrick och Joshua kom igen och det var riktigt trevligt. Vi hade även besök av tomten igen och till min stora förvåning så fick jag ytterligare två julklappar! Jag fick ett halsband av Jennifers mamma och ett par örhängen av Nicholas. Och sen när de hade åkt hem så gick Jani och hämtade posten och jag hade fått paketet från mamma! Åh så glad jag blev! Det spelar egentligen inte så stor roll vad man får, bara att få ett paket hemifrån är ju bland det bästa som finns! Så nu kan jag läsa lite på svenska igen och mumsa på svenskt godis både köpt och hemgjort!
Och så idag, jag klev upp 9.30 ungefär och sen spenderade jag säkert två timmar framför datorn med att lösa internetproblemet med Andreas. Sen så har jag ätit frukost/lunch och pratat historia och sverige med Jennifers mamma. Hon tycker att jag ska komma till Georgia och hälsa på innan jag åker hem! Det hade ju varit roligt men jag vet inte om jag har tid eller pengar till det. Och nu är det 30 minuter innan jag börjar! Jobbar 1.30-7.30 idag så det är en kortare dag men senare. Imorgon blir det 5 timmars jobb och på fredag är jag ledig. Så jag får en riktigt lång helg igen eftersom jag är ledig på måndagen också, härligt!

Hoppas att ni har det bra där hemma!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    Skönt att det löste sig,har varit jätte orolig. Tänkte du har väl mycket på datorn som du vill ha kvar.

    vi hörs snart.

    Kram Mamma

    2010-12-30 | 08:05:13

Kommentera inlägget här: