Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

3 November

Kategori: Allmänt

Vilken jobbig dag jag har haft idag! En av de värsta sen jag kom hit. Det var tur att det var fredag för annars vet jag inte hur jag skulle klara av resten av veckan. Nicholas har varit jättejobbig idag, gring och inte lyssnat. Det börjar märkas mer och mer vilket bortskämt barn han är. Jag hoppas verkligen att det blir bättre. Det känns så svårt att försöka uppfostra honom också när Jennifer är hemma och hör allt och så. Egentligen så är ju jag jätteenvis och bryr mig inte hur länge han grinar men när Jennifer är där så känns det så jobbigt om han grinar. Och idag ska de sluta med nappen, de har sagt till han att the tootiefairy tar dem och ger dem till små bebisar. Så nästa vecka kan bli jobbig också. Det ska bli så skönt i jul att få tre lediga dagar! Det känns som att det behövs nu!
Imorgon är det aupairmöte där vi ska ha något som kallas white elephant giftgame, det ska bli riktigt roligt. Jag köpte en liten korg med bodylotion, lepsyl och lite sånna saker. Sen på eftermiddagen ska jag med Jennie och Emily till Denver där det är någon slags parad och sen blir det middag på cheesecake factory. Jag känner redan hur pengarna bara kommer att försvinna denna veckan!
Nu har jag tänt ljus (jag tittade efter något som jag kunde ha som adventsljusstake idag men hittade inget) och ska lägga mig och titta på Harry Potter och äta Gott och blandat! Tack mamma ♥

 ~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej.

    Ja det kan vara jobbigt ibland.Synd att jag inte visste att du ville ha en adventsstake för då hade jag kunnat skicka med en.hoppas det går bra med napp avvänjningen det brukar vara jobbigt.

    SAKNAR DIG!!

    Kram mamma

    2010-12-05 | 07:22:03

Kommentera inlägget här: