Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

30 December

Kategori: Allmänt

Det blev en kort jobbdag idag! Jag började 12 och fick sluta 2.20 så det var härligt! Det var tänkt att Jennifer och hennes mamma skulle åka på bio men det är snöväder ute och det betyder att de flesta stannar inne här för det blir så jobbigt i trafiken. Jag hade velat ta kort ute och visa er men Jennie har lånat min kamera. Kan ni förstå att hon har en systemkamera men lånar ändå min för att hon tycker den är så bra! Jag älskar den och det är tydligen fler som gör det för jag får mycket kommentarer om den! Ett av de bästa köp jag har gjort!
Så vad ska man hitta på nu när man inte kan ta bilen någonstans? Funderar lite på att gå ut på en promenad, de andra i huset skulle väl tycka att jag var galen då, men jag vart sååå glad när jag upptäckte att det snöade ute! Som jag har väntat! Jag skickade ett mail till farfar imorse och skrev att jag saknade snön och kylan och så samma dag blir det snö och kallare!
Ja det får nog bli en promenad och sen när jag kommer tillbaka kanske en kopp varm choklad och lite scrapbooking eller en film. Det låter som en plan!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: