Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

5 December

Kategori: Allmänt

Igår var det en rolig dag! På förmiddagen var det aupairmöte. Vi fikade och åt lite först och sen var det julklappsleken som var ganska rolig. Jag hade ett presentkort på Target först men det var en annan som tog det så det slutade med att jag fick ett presentkort på Starbucks vilket jag blev nöjd med. Efter det så var mötet slut men jag och Jennie stannade kvar och pratade med en annan svensk aupair och en tysk aupair, det var roligt. Vi bjöd dem på cheesecakemonday också! Den andra svenska tjejen var också från norrland, från Kalix, så det var roligt.
Efter mötet åkte jag till Target och sen kom Jennie och hämtade mig för vi skulle in till Denver. Vi tog tåget in för det är mycket lättare. Emily och hennes man var också med. När vi kom fram letade vi efter ett ställe att äta, först gick vi till Rock bottom men där var det jättelång kö, sen gick vi till Chillis och där var det 25 minuters väntetid och sen gick vi till ett annat ställe där man var tvungen att ha bokat bord så det slutade helt enkelt med att vi gick på donken och åt! Det blev ju billigare i alla fall! Efter det gick vi på starbucks och köpte något varmt att dricka, jag tog en peppermint hot chocolate. Och sen var det bara att stå ute i kylan och vänta på paraden. Och det var jättekallt! Jag tänkte inte på att det skulle bli så kallt på kvällen så jag hade inte ens mössa eller vantar! Men det var häftigt att se paraden, det kändes väldigt amerikanskt! Eftersom det var så kallt så tog jag bara några kort i början! Och allting rörde sig ju hela tiden så nästan alla kort är suddiga!


Det var fullt med folk utefter vägen!









~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Kul att kunna umgås med fler aupairer.

    Måste varit en upplevelse att få se paraden. Hoppas du får en bra vecka nu trots att nappen är borta. Kram

    2010-12-05 | 19:48:43

Kommentera inlägget här: