Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 December

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en mycket bättre dag! Vi var till biblioteket och Nicholas tog sin nap idag även fast det tog ungefär en timme längre än vanligt innan han somnade!
När jag hade slutat åkte jag och köpte de sista julklapparna så jag har spenderat kvällen med att slå in dem. Jag glömde att köpa snören så det får jag göra imorgon. Sen blir det intressant att se vad det kostar att skicka allt!
Halva veckan har gått nu så det känns skönt. I helgen ska jag registrera mig på kurserna och på söndag ska jag på Meagans födelsedagskalas, vi ska äta middag och åka skridskor så det ska bli roligt. Det lär väl bli bio och lite shopping också som vanligt!

Jag har fått lite ny energi nu för Andreas ska komma hit! Det ska bli så otroligt roligt och jag längtar jättemycket! Han kommer om ungefär 2 månader så det är inte så länge kvar känns det som. Jag blir lycklig av att bara tänka på det. Det känns som att jag kommer att klara av detta nu när jag har två besök att se fram emot. Plus att det ska bli roligt att börja läsa lite kurser också. Det gäller att börja planera saker att göra när Andreas kommer också, vi har bestämt att vi ska gå på hockey och basket i alla fall, och bio lär det ju bli åtminstone en gång!

Det har varit jobbigt nu ett tag, eller egentligen så är det väl fortfarande lite jobbigt. Men tanken att jag faktiskt bara har 5 månader kvar gör det lite lättare. Tiden kommer att gå jättefort tror jag!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Såå kul att Andreas kommer och ni kan hitta på saker tillsammans. Måste ju kännas lite lättare när du har det att se framemot. Fast det kommer nog bli jobbigt till efter jul. Inte så konstigt med hemlängtan under julen det är ju då man umgås mycket. Kram

    2010-12-09 | 06:46:59

Kommentera inlägget här: