Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

GOD JUL

Kategori: Allmänt

Imorse hade jag ställt klockan på kvart i 7 så att jag skulle kunna titta på Kalle Ankas jul. Vilken besvikelse det blev sen när jag upptäckte att man inte kan titta på det om man inte är i Sverige, så det var bara att gå och lägga sig igen. Det känns verkligen inte som julafton idag! Det är soligt och 10 plusgrader ute. Men det kanske är lika bra att det inte gör det så att man inte längtar hem så mycket!
Jag har öppnat två julklappar idag i alla fall, från Irene. Tack så jättemycket vännen! Jag älskar armbandet!
Hoppas att de andra paketen kommer idag eller imorgon.
Snart ska jag och Jennie bege oss till Park Meadows. Jag tänkte köpa någonting att ha på mig imorgon och så ska vi nog ta en julaftonscheesecake! Annars blir det nog en lugn dag!
Just det, idag firar jag 7 månader också så bara 5 kvar nu då...

God Jul allihopa! Saknar er jättemycket och önskar att jag kunde vara hemma!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: