Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Lite julstämning!

Kategori: Allmänt

Nu har vi pyntat julgranen (som inte är en riktig tråkigt nog, de hade en riktig förra året men inte i år) och den blev jättefin! Vi lyssnade på julmusik och drack varm choklad med marsmallows medan vi gjorde det så det var riktigt mysigt.
Jag blev lite orolig innan middagen, jag såg att de nya kurserna hade kommit ut och började titta på det och insåg att det var nästan omöjligt att få ihop alla mina timmar med den tiden som är kvar. Så jag tänkte att det inte skulle gå och blev jätteorolig. Men sen berättade Meagan att hon skulle ta en Choir kurs som är på 30 timmar vilket är nästan hälften av timmarna och efter det blev det bättre! Jag tycker ju verkligen inte om att sjunga men om det är vad jag måste göra för att få ihop allt så får jag ju göra det! Det blir nog ganska bra faktiskt, som det ser ut nu så kommer jag att gå kurser i italienska, virkning, ritning, kör och en kurs om volontärarbete och kanske en dagskurs om att resa billigt. Jag ska fundera lite mer och se om det funkar med dagar och tider och så sen så ska jag boka så fort som möjligt!
Det blev mycket att tänka på nu!











~♥~

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åååh vad julmysigt! Kram

    2010-12-07 | 11:02:53

Kommentera inlägget här: