Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Lucia

Kategori: Allmänt

Lucia har det varit idag och det har inte märkts alls! Det kan ju bero på att de inte firar det här! Jag har i alla fall sett luciamorgon på svt play så det var mysigt. Men allra hellst hade jag velat ha en lussebulle! Men jag får nog vänta till nästa jul med det.

Dagen idag har varit riktigt härlig. Kan ni fatta att vi hade 17 grader varmt idag, folk går ute med shorts och flipflop (inte jag dock). Det är lite svårt att få någon julkänsla när det är så! I alla fall så fick jag ledigt 2 timmar mitt på dagen idag för Jennifer tog Nicholas till läkarn igen, denna gången hade han eksem bakom örat som hade blivit infekterat. Vid ettiden åkte Jennifer till flygplatsen och hon kommer tillbaka på torsdag. Så eftermiddagen var ganska härlig. Jag fick dock jobba till halv 7 tror jag att den var för Jani hade problem med jobbet som han var tvungen att lösa. Så direkt när jag hade slutat kom Jennie och vi åkte iväg för att ha cheesecakemonday. Och denna veckan var Ida där och en annan svensk aupair som vi aldrig hade träffat som hette Susannna. Det var riktigt trevligt!
Imorgon ska Jani jobba hemifrån så vi får se hur det går. Jag kommer att måsta ta subarun när jag och Nic åker till karaten och det känns sådär, jag tycker inte om att köra den! Annars så blir det nog en ganska vanlig dag.

Just det! På fredag blir det hockey igen! Det ska bli väldigt roligt. Och vi har även planerat att gå den 27 december igen. Sen får vi se om det blir någon mer match innan Andreas kommer.

Nu ska jag gå och lägga mig!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej!

    Jag har inte heller märkt av det. inte en lussekatt.

    om jag vetat hade jag kanske kunnat skicka nån men nu är det för sent.

    Kram Mamma

    2010-12-14 | 22:59:00

Kommentera inlägget här: