Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Wilma

Kategori: Allmänt

Hon har gjort det igen! Wilma är duktig på att göra så att jag saknar henne ännu mer!
Mamma hade lagt upp ett foto på facebook med pepparkakor som Wilma hade gjort, och på dem hade hon skrivit Emma.
Innan jag åkte hit var jag lite rädd att hon på något vis skulle glömma bort mig. Det känns ju skönt att hon inte har gjort det men det är så jobbigt att veta att hon saknar mig så mycket. Hade jag inte haft besök från Andreas och Irene att se fram emot så tror jag nog att jag skulle ha åkt hem. Men jag är glad att jag har något som gör att jag vill stanna för jag vill verkligen klara detta och det känns som om det inte är så långt kvar. Nästa vecka har jag varit borta i 7 månader så mer än halva tiden har ju gått.

♥ Love and miss you little sister ♥

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Du är så jäkla duktig Emma! Du kommer att klara det här. Som du sa är det tur att du har nått att se framemot. Wilma kommer aldrig glömma dig! Du är ju hennes bästa stora syster. Hoppas du kommer få en underbar julhelg!

    Kram

    2010-12-19 | 12:16:26

Kommentera inlägget här: