Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

1 Februari

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag upp med en dålig känsla och jag hade rätt. Familjen var borta och jag känner mig väldigt besviken. Vad är det för fel? Är inte min ansökan tillräckligt bra? Det känns som att alla familjer som jag tycker verkar bra försvinner och de som jag inte tycker verkar så bra tar kontakt... Det blir till att hoppas att nästa matchning blir den rätta, det känns som om jag har skrivit det jättemånga gånger nu! Jag trodde aldrig att det skulle vara så här jobbigt att vara i matchningsprocessen. Man går och tänker och funderar hela tiden så det känns som om det aldrig är en lugn stund i huvudet! Jag vill ha en värdfamilj nu helt enkelt!

~♥~

Kommentarer

  • eleine säger:

    Grattis i efterskott :) Du ska se att du snart kommer få en kanonfamilj! ta det lilla lugna och stressa inte, du hinner :) Kram!

    2010-02-01 | 14:15:43
    Bloggadress: http://annaelisabetheleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: