Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Februari

Kategori: Allmänt

♥Glad alla hjärtans dag♥

Igår spenderades dagen på badhuset. Det var roligt även fast man blir less ganska fort. Med tre barn som vill springa från den ena bassängen till den andra hela tiden blir man ganska trött! En bra sak är ändå att man har en anledning att vara i barnpoolerna där det är varmast!

Idag ska jag baka semlor. Det blir första gången jag gör det hemma, annars har jag bara gjort det på skolan. Så det ska bli spännande att se hur de blir och smakar! Jag är egentligen inte så förtjust i semlor men förra året när jag smakade en semla på kebnekaises fjällstation så tyckte jag att det var riktigt gott!

Jag längtar till imorgon för då är det måndag vilket betyder att det kan komma matchningar igen! Det är så jobbigt att gå hela helgen och veta att det inte kommer att hända någonting. Men imorgon hoppas jag att det kommer en toppenmatchning!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: