Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 Februari

Kategori: Allmänt

Vad bra det känns att jag har en matchning igen! Allt känns så mycket mer hoppfullt! Tror att det är en bra familj men man får inte ut så mycket av den lilla information man får. Hoppas att de hör av sig...

Imorgon ska jag till Irene där det hålls en överraskningsdag för Irenes mamma. Jag ska hjälpa Irene med middagen och framför allt tårtan. Jag har därför gjort något som jag inte har gjort på väldigt länge idag, nämligen marsipanrosor och blad. Det gick sådär, marsipanen var väldigt svår att arbeta med men jag tror att resultatet blev okej. Får se om jag ska göra några fler senare, kan alltid vara bra att ha några i reserv om någon går sönder. Sen så gäller det att lista ut hur själva tårtan ska dekoreras. Men jag och Irene kommer nog fram till någonting imorgon...



~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: