Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

22 Februari

Kategori: Allmänt

Familjen har fortfarande inte hört av sig. Om jag inte har hört någonting imorgon tänker jag ringa till CC och tacka nej. Eftersom det inte kändes så bra från början så tycker jag att det är onödigt att vänta i en hel vecka och de kanske inte ens hör av sig alls. Jag vill ju bli matchad med en ny familj så snart som möjligt. Men jag tänker ge dem 4 dagar att höra av sig, då har jag åtminstone gett dem en chans...

Varför har det blivit så kallt igen?! Det finns inte så mycket att göra när det är -28 grader ute. Hoppas att det blir varmare till på onsdag för då har jag kanske tänkt åka till farmor och farfar och rida på Alto. Men det går ju inte om det är för kallt.

Dagen kommer nog mest bestå av läsning för min del. Sen ska jag hämta Wilma när hon slutar. Tänkte titta lite på OS också om de visar något roligt.

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: