Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

3 Februari

Kategori: Allmänt

Jag har fortfarande inte hört någonting från familjen men de är kvar på min sida åtminstone. Jag väntar spänt på att de ska höra av sig. Jag ringde och pratade med CC för en stund sedan och sa att jag var intresserad av familjen och jättegärna ville prata med dem så de skulle meddela dem i USA det. Jag hoppas att familjen åtminstone ger mig en chans och pratar med mig innan de bestämmer sig vad de tycker. 

Idag är det lagom kallt ute så jag ska nog ta en tur på skidorna när Wilma kommer hem. Vi var ute igår också och det var härligt att åka lite. Fast det var lite svårt eftersom det har snöat så mycket. De gjorde ett nytt spår igår kväll men det har ju snöat efter det så vi får se hur spåret ser ut idag!

~♥~ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: