Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

4 Februari

Kategori: Allmänt

Nu är familjen borta... Det kändes jättejobbigt när jag såg det. Jag började fundera varför de tre senaste familjerna hade tackat nej och bestämde mig för att ringa och fråga CC om de kunde se det. Så jag pratade med Ida på CC och tydligen var det så att de hade tagit bort den här matchningen automatiskt eftersom vi inte hade haft någon kontakt med varandra, så det var inte familjen som hade tackat nej. Eftersom jag fortfarande var intresserad så skulle hon skriva det och fråga familjen om de också var det, i så fall så skulle de komma tillbaka på min sida. Så det hoppas jag på! Min gissning är att familjen inte har varit hemma så att de inte har sett matchningen för annars bode de ju ha kontaktat mig eller tackat nej. Jag hoppas verkligen att jag åtminstone får prata med dem, det skulle kännas jobbigt om de försvinner nu eftersom det här känns som den bästa matchningen hittills...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: