Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 Februari

Kategori: Allmänt

Nu har Seattle familjen kommit tillbaka på min sida utan att jag behövde prata med CC. Så jag vet inte om det var familjen som ville att vi skulle bli matchade igen eller inte? De borde ju höra av sig tycker jag. Jag är lite orolig att de inte behöver någon aupair förrän i april eller juni. April kan jag vänta till om det är en jättebra familj men juni känns lite länge. Vi får se vad som händer. Jag vill bara prata med med dem så jag kan ställa mina frågor och få en bättre bild av hur de är som familj. Det jobbiga är att det skiljer 9 timmar mellan oss så det är lite svårt att veta när dom kan ringa. Men tidigast vid 17-18 tiden så jag måste vänta hela dagen innan jag kan hoppas på ett samtal...

~♥~

Kommentarer

  • irene säger:

    hur går det darling, har dom hört av sig än? Håller tummarna;)

    2010-02-09 | 13:01:46

Kommentera inlägget här: