Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Jag har gått omkring och väntat på att familjen ska försvinna från min sida hela dagen. Jag ringde CC vid tvåtiden och de skulle påminna de i Bostonkontoret. Och nu så har de äntligen försvunnit! Så jag hoppas att jag får en ny matchning snart!

Idag har jag blivit medlem på facebook och jag har egentligen ingen aning om hur det fungerar men jag lär väl lära mig såsmåningom!

Nu är det spännande igen och jag hoppas så oerhört mycket att det är den rätta familjen som jag kommer att bli matchad med nu...

~♥~

Kommentarer

  • Anonym säger:

    På CC:s facebooksida kallar du din matchning för lång. LÅNG??! Min matchningsprocess har pågått i sju månader.. så din process skulle jag inte kalla för lång.



    Var vill du hamna? Jag får en känsla av att du tackar nej för att du vill hamna på ett visst ställe? Mitt tips, var öppen för alla ställen.

    Lycka till! :)

    2010-02-24 | 23:18:52

Kommentera inlägget här: