Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Matchning 10

Kategori: Allmänt

Igår försvann Seattle-familjen, jag förstår inte varför för det verkade ju som om de var intresserade men de var borta ändå. Jag kände mig lite besviken för det kändes som om det verkligen var en familj som skulle passa mig.
Imorse hade jag i alla fall fått en ny matchning, men när jag läste om denna familjen var magkänslan inte så bra. Den största nackdelen är väl att de bor mitt inne i San Francisco och jag vet inte om jag skulle trivas att bo mitt inne i en storstad. Men jag ska ge dem en chans om de hör av sig. Jag är jätteglad att det kommer matchningar så fort men det känns så meningslöst när de bara försvinner hela tiden. Vi får se om denna familj hör av sig, de kanske känns som en toppenfamilj efter att jag har pratat med dem.
Jag förstår om ni börjar bli less på att läsa om alla mina matchningar men det är allt som snurrar i mitt huvud just nu. Och ni skulle bara ana hur less jag börjar bli! Jag vill ju bara hitta en bra familj och åka iväg så att jag kan starta mitt äventyr!

~♥~

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Jag kan medela att jag inte alls är less på att läsa om alla dina matchingar. Jag tycker det är väldigt intressant! :) Där emot tycker jag det är tråkigt att du aldrig hittar din "perfekta" familj, och att så få verkar höra av sig.

    2010-02-10 | 00:03:41
    Bloggadress: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här: