Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Matchning 11

Kategori: Allmänt

Imorse när jag vaknade var San Francisco-familjen borta vilket kändes ganska bra ändå för det kändes som om det inte var rätt familj. Nu ikväll såg jag att jag hade fått en ny matchning och oturligt nog så känns den inte så bra heller. Först och främst är pappan svensk och så står det att de helst vill ha en au pair från stockholm eller göteborg och det är jag ju verkligen inte! Sen så bor de i en slags lägenhet 5-10 minuter från new york. Om de är kvar imorgon så kommer jag att ringa till CC och tacka nej till den här familjen. Det är jobbigt för jag känner mig så kräsen men när man tänker efter så är det ju familjerna som har tackat nej förut. Jag anser att även om familjen är toppen så spelar det ganska stor roll vart och hur de bor. Jag tror att det skulle bli en alldeles för stor omställning för mig att bo i en lägenhet i en storstad med tanke på att jag nu bor ute på landet med jättefin natur runt omkring. Det känns tråkigt men jag får hoppas på en bättre matchning nästa gång...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: