Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Matchning 13

Kategori: Allmänt

Åh vad less jag blir. Nu när jag och mamma kom hem efter att ha skjutsat Wilma till Krokom så upptäckte jag att jag hade fått mail där det stod You have a match. Så tydligen har den andra familjen redan försvunnit och jag har fått en ny. Den känns inte alls lika bra. Jag som var så glad att den andra låg lite mer ute på landet och så får jag nu en matchning där de bor i en förort till New York. Jag kände direkt "nej det passar inte mig" men jag antar att jag måste ge dem en chans. Men det bästa vore om de tackar nej.
Jag känner mig bara så less just nu...

~♥~

Kommentarer

  • Jannike säger:

    Varför rata storstäderna? :) När man väl är där så är det faktiskt väldigt skönt med närhet till större städer, då större städer betyder fler Au Pairer och fler möjligheter till socialt umgänge. :) Var själv Au Pair i Washington DC och hade det bästa tänkbara året på alla plan. Hamnade i en helt underbar familj... efter att ha haft typ 10 - 15 matcher innan. Haha. Minns inte ens. Men jag kommer ihåg att jag var SJUKT frustrerad efter att ha blivit matchad med så många familjer, och ingen ringde mig!! Den familjen jag senare åkte till var den första familjen som ringde mig, men de visade sig också vara den perfekta familjen. So hang in there, drömfamiljen dyker nog upp snart, och den kan nog vara värd att vänta på!



    Vart är du ifrån? Jag reagerade på Krokom, kommer själv ifrån Järpen där borta åt Åre-hållet. :) Ha det bra och lycka till!

    2010-02-20 | 00:13:24
    Bloggadress: http://holdmypocket.blogg.se/
  • Sigrid säger:

    hoppas du får någon drömmatch nu som håller lite längre! Måste vara väldigt drygt att ha så pass många matcher som du haft?

    2010-02-20 | 15:03:16
    Bloggadress: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: