Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Matchning 8

Kategori: Allmänt

Här går det undan! Internet har varit borta idag så jag vet inte riktigt när jag fick matchningen men jag har redan fått en. Det är otroligt vad snabbt det går egentligen! Familjen verkar jättebra, stället de bor på verkar dock inte lika bra men det struntar jag i vid det här laget! Jag vill bara få en familj! De bor i alla fall i Shadyside i Pennsylvania och har en dotter som är 2 år och det känns ju toppen. Att ta hand om ett barn skulle ju kännas mycket mer lättsamt än tre. Dessutom så reser de mycket i den är familjen och det tycker jag också om så det är possitivt. Men nu gäller det att inte bli så uppspelt igen eftersom de kanske försvinner och jag är less på att bli så besviken. Jag ska inte förvänta mig för mycket helt enkelt även fast det är svårt!
 Bara att vänta på att de ska höra av sig, om de gör det...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: