Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Matchning 9

Kategori: Allmänt

Jaha, familjen hade tydligen tackat nej och det känns tråkigt. Nu har jag dock fått en ny matchning som säkert är bra men magkänslan säger kanske. De bor tydligen mitt inne i Seattle i delstaten Washington. De har två döttrar på 2 och 4 år och det känns okej. Pappan i familjen är svensk och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, Av vad man har hört så får man ju ut mest av den amerikanska kulturen om man bor i en helamerikansk familj. Jag ska ge dem en chans i alla fall om de hör av sig. De verkar vara en ganska aktiv familj så det låter ju bra. Jag måste nog låta allt sjunka in lite, är nog fortfarande lite besviken över den andra familjen så jag är inte riktigt koncentrerad på denna. Vi får se vad som händer...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: